
Egyetemisták a rezsidémon nyomában: A hazai épületkorszerűsítés kudarca
Ismeretterjesztő videónkban a hazai lakásállomány korszerűsítésével és az energiaproblémákkal foglalkozunk a rezsicsökkentés viszonylatában.
A CSR (corporate social responsibility) a cégek társadalmi felelősségvállalását jelenti. A legtöbb cég esetében a CSR kimerül ,,hagyományos” társadalmi ügyek (pl. szegénység) adományok formájában való felkarolásában. Nem így Magyarország minden bizonnyal legkúlabb cége, a Prezi esetében. Itt a nyitottakvagyunk.hu.
Néhány tény annak illusztrálására hogy miért a Prezi (és nem az OTP vagy a MOL) a legkúlabb magyar cég:
A Prezi, az espell és a Google Magyarország közös kezdeményezésének lényege, hogy ráébressze az embereket és a vállalatokat: a nyitottság érték és érdek. A különbözőség és a sokszínűség az alapja az innovációnak, az új ötleteknek, annak, hogy egy cég vagy kezdeményezés izgalmas és naprakész tudjon maradni. A kezdeményezéshez mások mellett csatlakoztak társadalmi szervezetek (pl. TASZ, Bagázs, Habitat) és innovatív magyar cégek (pl. Mito, LOFFICE). Természetesen az Átlátszó Oktatás csapata is támogatja a kezdeményezést, és tudósítani fog a Pride-ról, ahol a kezdeményezés résztvevői céges színekben jelennek majd meg.
Ismeretterjesztő videónkban a hazai lakásállomány korszerűsítésével és az energiaproblémákkal foglalkozunk a rezsicsökkentés viszonylatában.
Közérdekű adatigénylést küldtünk a tankerületi központoknak, hogy többet tudjunk az iskolák higiéniai állapotáról, de nem mindenhonnan kaptunk választ.
Négy hónapja lépett hatályba a Budapesti Corvinus Egyetem új kommunikációs szabályzata, amit az egyetem több oktatója, köztük Ádám Zoltán is bírált.
Tizenhat külön tüntetést jelentettek be a szervezők június 5-re, hogy megfeleljenek a fokozatosan feloldott védelmi intézkedéseknek. Jámbor András és a...